Σεμινάριο «Εισαγωγή στην Εκπαιδευτική Ρομποτική»

Το 1° ΠΕ.Κ.Ε.Σ. Νοτίου Αιγαίου και το Κέντρο Εκπαιδευτικής Ρομποτικής Σύρου διοργανώνουν εκπαιδευτικό σεμινάριο γνωριμίας με την εκπαιδευτική ρομποτική. Το σεμινάριο απευθύνεται σε εκπαιδευτικούς όλων των βαθμίδων που θέλουν να ενημερωθούν για την εκπαιδευτική ρομποτική και να την χρησιμοποιήσουν ως εκπαιδευτικό εργαλείο.

Γενική φιλοσοφία του σεμιναρίου είναι η πρακτική εξάσκηση (Hands on Training), η διδασκαλία μέσω παραδειγματικών κατασκευών.

Κατά τη διάρκεια του σεμιναρίου, πέρα από την εκμάθηση διαφόρων τεχνολογιών, θα έχουμε την ευκαιρία να συζητήσουμε για σενάρια μαθημάτων κατάλληλα για τις ηλικίες των μαθητών διδάσκουμε. Θα μάθουμε πως μπορούμε να έχουμε πρόσβαση σε επιπλέον εκπαιδευτικό υλικό και να ανταλλάξουμε ιδέες για την οργάνωση της τάξης και του εξοπλισμού.

Για να παρακολουθήσει κανείς το σεμινάριο δεν απαιτείται να έχει γνώσεις πληροφορικής. Λόγω της φύσης του σεμιναρίου και του διαθέσιμου εξοπλισμού υπάρχει περιορισμός θέσεων στα εργαστήρια. Διευκρινίζουμε ότι η συμμετοχή είναι προαιρετική και χωρίς καμία οικονομική επιβάρυνση.

Το εκπαιδευτικό σεμινάριο περιλαμβάνει δύο κύκλους (βλ. παρακάτω).

Προσκαλούμε όλους τους συναδέλφους που επιθυμούν να συμμετάσχουν να συμπληρώσουν την φόρμα εγγραφής http://bit.ly/2Kkkguh.

Στο τέλος του σεμιναρίου θα δοθούν βεβαιώσεις συμμετοχής.

Για οποιαδήποτε διευκρίνιση και προτάσεις είμαστε στη διάθεσή σας. Για την οριστικοποίηση του προγράμματος θα λάβετε ατομικό email.

Παρακαλούμε για ενημέρωση όλων των εκπαιδευτικών.

Με εκτίμηση
Κωνσταντίνος Ζέρβας
Συντονιστής Εκπαιδευτικού Έργου ΠΕ86 Πληροφορικής
konzervas@sch.gr, τηλ.: 6909399917

---------

Α' κύκλος / 2 συναντήσεις 

Σάββατο 16 Νοεμβρίου 2019 και Σάββατο 23 Νοεμβρίου 2019 
ώρα 10:30-15:00, Εργαστηριακό Κέντρο Σύρου (συγκρότημα Μάννα)

Γνωριμία με το ρομποτικό κιτ WeDo 2.0 και τον προγραμματισμό του σε περιβάλλον Scratch

Παραδείγματα κατασκευών: κατασκευή ενός ανεμιστήρα/ γερανού / αυτοκινήτου, προγραμματισμός του αυτοματισμού μέσω βασικών εντολών Scratch, απεικόνιση αυτοματισμού στο εικονικό περιβάλλον του Scratch.

Μέγιστος αρίθμός θέσεων 20.
Εκπαιδευτές: Μανώλης Αργυρός / Μαρία Ιωσηφίδου

Το ρομποτικό κιτ WeDo 2.0 ενδείκνυται περισσότερο για διδακτικά σενάρια στο Δημοτικό (Γ Δημοτικού και άνω) και τις πρώτες τάξεις του Γυμνασίου. Συνίσταται όμως να το παρακολουθήσουν και εκπαιδευτικοί που διδάσκουν σε μεγαλύτερες ή/και σε μικρότερες τάξεις γιατί αποτελεί μια καλή ευκαιρία για εισαγωγή στην εκπαιδευτική ρομποτική.

Σάββατο 16 Νοεμβρίου 2019 
Πρόγραμμα
10:30-10:45 Χαιρετισμός, εισαγωγική ομιλία
10:45-11:30 Παρουσίαση ρομποτικών τεχνολογιών
11:30-11:45 Διάλειμμα
11:45-13:30 Εργαστήριο
13:30-13:45 Διάλειμμα
13:45- 15:00 Συζήτηση

Σάββατο 23 Νοεμβρίου 2019 
Πρόγραμμα
10:30-12: 00 Εργαστήριο
12:00-12:15 Διάλειμμα
12:15-14:15 Εργαστήριο
14:15-14:30 Διάλειμμα
14:30-15:00 Συζήτηση

Β' κύκλος

Σάββατο 30 Νοεμβρίου 2019, ώρα 10:30-15:00, 
Εργαστηριακό Κέντρο Σύρου (Συγκρότημα Μάννα)

Γνωριμία με το ρομποτικό κιτ Mindstorms EV3 και τον προγραμματισμό των κατασκευών σε περιβάλλον EV3 Lab

Παραδείγματα κατασκευών: κατασκευή ενός αυτόνομου αυτοκινήτου ακολουθίας γραμμής, προγραμματισμός μέσω βασικών εντολών του EV3 Lab. 
Μέγιστος αριθμός θέσεων 16. 

Εκπαιδευτές: Αυγουστής Κλείσαρης/ Γιάννης Μαραγκός 

Τα ρομποτικό κιτ Mindstorms EV3 ενδείκνυται περισσότερο για διδακτικά σενάρια του Γυμνασίου/Λυκείου. Συνίσταται να το παρακολουθήσουν όλοι οι εκπαιδευτικοί. Ανάλογα με τις ανάγκες μπορεί να ακολουθήσει και πρόσθετη συνάντηση το Σάββατο 7 Δεκεμβρίου 2019.

Σάββατο 30 Νοεμβρίου 2019 
Πρόγραμμα
10:30-10:45 Χαιρετισμός, εισαγωγική ομιλία
10:45-12:00 Εργαστήριο
12:00-12:15 Διάλειμμα
12:15-14:15 Εργαστήριο
14:15-14:30 Διάλειμμα
14:30-15:00 Συζήτηση

Επιστημονικός υπεύθυνος: Κωνσταντίνος Ζέρβας
Εκπαιδευτές : Αυγουστής Κλείσαρης, Γιάννης Μαραγκός, Μανώλης Αργυρός, Μαρία Ιωσηφίδου
Tags: ,

Syros Agenda - Οδηγός ψυχαγωγίας για τη Σύρο

Το Syros Agenda δε φέρει καμία ευθύνη για πιθανή τροποποίηση του προγράμματος. Bookmark and Share Print Friendly and PDF Print Print Friendly and PDF PDF Άδεια Creative Commons