Εταιρείες όπως η Tom Tailor και η Triumph επέλεξαν την Σύρο για τη διαφημιστική τους καμπάνια [Βίντεο]

Photo credits: www.hillside360.com

Γνωστές εταιρείες και διάσημα μοντέλα επέλεξαν την Σύρο για τις διαφημιστικές τους καμπάνιες με απήχηση χιλιάδες κόσμο

Μια επίσκεψη στη Σύρο, την πρωτεύουσα των Κυκλάδων είναι αρκετή για να σου αλλάξει την άποψη και το υπέροχο αυτό νησί, να κερδίσει μία ιδιαίτερα υψηλή θέση στην προτίμηση σου. H πνευματική παράδοση του νησιού προσελκύει το τουριστικό ενδιαφέρον, καθώς και επισκέπτες υψηλού μορφωτικού και κοινωνικού επιπέδου. Τόσο τα εντυπωσιακά αρχοντικά, όσο και η ιδιαίτερη αρχιτεκτονική των δημοσίων κτιρίων δίνουν στην Ερμούπολη την αίσθηση ενός υπαίθριου μουσείου.

Η περιοχή Φοίνικας πήρε το όνομα της από το αρχαίο λιμάνι των Φοινίκων που είχε εδραιωθεί στον κόλπο του Φοίνικα και εξακολουθεί μέχρι και σήμερα να φιλοξενεί ιδιωτικά σκάφη, αγώνες ιστιοπλοΐας και θαλάσσια σπορ. O Φοίνικας προσελκύει πληθώρα επισκεπτών λόγω της γραφικής του τοποθεσίας και της αμμουδερής του παραλίας που προσφέρει πρόσβαση με σκάφος στο νησί Ψαχνό με τη μαγευτική του ακρογιαλιά και την παραλία Κόκκινα που βρίσκεται σε κοντινή απόσταση.

Photo credits: www.hillside360.com

Η αρχή...

Εκεί στην πλαγιά του βουνού στην περιοχή Κόκκινα του Φοίνικα, πραγματοποιήθηκε η κατασκευή δύο ανεξάρτητων κυκλαδίτικων κατοικιών, με απόλυτο προσανατολισμό στο Αιγαίο. από το αρχιτεκτονικό γραφείο Block722 architects+ με έδρα την Αθήνα, το οποίο με άψογη ισορροπία ανάμεσα σε σταθερούς και κινητούς όγκους, λεία και αδρά υλικά έφερε σε πέρας το έργο με εξαίρετο τελικό αποτέλεσμα. Ο ιδιοκτήτης Γιώργος Τσιόγκας (George Tsiogkas), γνωστός ήδη στην βιομηχανία της μόδας ως hair και make-up artist στην εταιρεία Ballsaal - με ελληνική καταγωγή που ζει και εργάζεται στο Μόναχο - επέλεξε αυτή την περιοχή ως την πρώτη ιδιόκτητη κατοικία του, καθώς ήταν τακτικός επισκέπτης της Σύρου καθόλη τη διάρκεια του χρόνου και ήθελε να μοιραστεί την ομορφιά του τοπίου με φίλους και γνωστούς του, όπως αναφέρει το άρθρο του DC Homes (Spring/Summer 2017).

Ο αρχιτέκτονας Σωτήρης Τσέργας και η εσωτερική διακοσμήτρια Κάτια Μαργαρίτογλου λοιπόν, τους οποίους γνώριζε ήδη, είχαν στη διάθεσή τους τον ανοιχτό ορίζοντα του Αιγαίου, το μεσογειακό φως για να δημιουργήσουν τις πολυτελείς λιτές κατοικίες, όπου η μοντέρνα πισίνα υπερχείλισης, που μοιάζει σαν φυσική συνέχεια του πελάγους και το τζακούζι που κρέμεται στην άκρη του γκρεμού, κλέβουν τις εντυπώσεις. Στόχος τους ήταν το κτίσμα να εναρμονίζεται με το φυσικό περιβάλλον και να εκμεταλλεύεται την απίστευτη ομορφιά του κυκλαδίτικου τοπίου.

Η συνέχεια...

Με ανεμπόδιστη θέα στο Αιγαίο, στο Φοίνικα και στα γύρω κυκλαδονήσια αποτέλεσε το κατάλληλο σκηνικό για τις διαφημιστικές καμπάνιες πασίγνωστων εταιρειών όπως η Tom Tailor και η Triumph αλλά και η Zeus + Dione με στόχο με σωστότερη προώθηση των πολυτελών προϊόντων τους.

Σειρά Μαγιό - Καλοκαίρι 2016

Έτσι το 2016 η Triumph πραγματοποίησε γυρίσματα και επαγγελματική φωτογράφηση για τον ξένο κατάλογο "Triumph Swimwear 2016" με μαγιό και συνοδευτικά είδη ένδυσης για την παραλία.

H Triumph, έφτασε στην επιτυχία που βρίσκεται ξεκινώντας από χαμηλά: Η μεταμόρφωση της από ένα μικρό εργοστάσιο το 1886, σε έναν από τους ηγετικούς κατασκευαστές εσωρούχων και lingerie παγκοσμίως, αποτελεί αναμφίβολα μία ιστορία επιτυχίας. Η Triumph σήμερα έχει παρουσία σε περισσότερες από 120 χώρες παγκοσμίως. Τα brands, που έχει κάτω από την ομπρέλα της, είναι τα: Triumph και sloggi, τα οποία δημιουργεί, παράγει και πουλάει σε εσώρουχα, lingerie, homewear και μαγιό, προϊόντα τα οποία διακρίνονται για την εξαιρετική ποιότητα, την τέλεια εφαρμογή και τα μοντέρνα σχέδια.



Ακολούθησε η γνωστή εταιρεία Tom Tailor με την συλλογή "Άνοιξη Καλοκαίρι 2018" στα πλαίσια της διαφημιστικής καμπάνιας της με το σύνθημα “Say Yes” (Πες Ναι). Με φόντο τη φυσική ομορφιά στην περιοχή Κόκκινα αλλά και στην παραλία του Γαλησσά, δε θα μπορούσε να μην υπάρξει η ιδανική προβολή της εταιρείας.

Δημιουργίες με χρώματα αποτέλεσαν τη διαφημιστική καμπάνια της εταιρείας, όπως αναφέρεται μεταξύ άλλων στην παρουσίαση της: "ΠΕΣ ΝΑΙ! Η καλοκαιρινή σεζόν 2018 είναι γεμάτη χρώματα! Η εκστρατεία μας υπόσχεται αισιοδοξία, φρεσκάδα και προσωπικότητα. Θα δείξουμε ποιοι είμαστε και τι είμαστε ικανοί. Η μόδα μας θέλει να προσεγγίσει τους ανθρώπους, να ενισχύσει την προσωπικότητα και να δημιουργήσει αξέχαστες στιγμές. Θα δείξουμε τον τρόπο για να περάσετε τέλεια την καλύτερη στιγμή του χρόνου. Βασιζόμαστε σε έντονες προεκτάσεις που πείθουν και θέτουν νέα πρότυπα. Τόσο τα ανδρικά όσο και τα γυναικεία ενδύματα παρουσιάζονται πολύ κλασικά, μικρά, κομψά και στυλάτα.

Ρούχα με ανατολίτικα σχέδια αλλά και δημιουργίες εμπευσμένες από την Ιαπωνία, φορέματα σε ινδικό στυλ αλλά και με σκανδιναβικά σχέδια, αποτελούν ρούχα που απεικονίζουν τη φιλοσοφία της Tom Tailor, ότι τα ρούχα ενώνουν τους ανθρώπους και αισθάνονται καλά φορώντας τα."

Η Tom Tailor ξεκίνησε το 1962 από το Αμβούργο και σήμερα αριθμεί περισσότερους από 6.700 εργαζόμενους σε 35 χώρες. Βασικό κοινό των συλλογών Tom Tailor είναι απαιτητικοί νεαροί άνδρες & γυναίκες με υψηλή αντίληψη της μόδας, ενώ το brand διαθέτει και παιδική σειρά. Τα ρούχα, ευκολοφόρετα, κομψά, με προσοχή στην λεπτομέρεια, είναι πολύ δημοφιλή, κυρίως στην Ευρώπη.




Αντίστοιχα το φετινό Αύγουστο 2018 η ελληνική εταιρεία Zeus + Dione των Δήμητρα Κολοτούρα και Μαρέβα Γκραμπόφσκι - με παρουσία στην Ερμούπολη και στις Αγκαθωπές στο "ONO Concept" - επέλεξε την παρουσίαση και τη διαφημιστική καμπάνια των γυαλιών ηλίου της Σειράς "Apollo" με φόντο το γαλάζιο του Αιγαίου πελάγους.

Σε παλαιότερο άρθρο του iefimerida αναφέρεται ότι: "Η Zeus + Dione ιδρύθηκε το 2011. Οι Γκραμπόφσκι και Κολοτούρα ήταν φίλες και ένα βράδυ απολάμβαναν το δείπνο τους, όταν άρχισαν να συζητούν για τις δυσκολίες που αντιμετώπιζαν τόσο οι ίδιες στη δουλειά τους, όσο και η χώρα γενικότερα. Η Γκραμπόφσκι, σύζυγος του Κυριάκου Μητσοτάκη, ήταν στον τομέα των οικονομικών και η Κολοτούρα διοικούσε μία ταξιδιωτική εταιρεία PR με συνεργασίες που περιελάμβαναν το BBC, το Condé Nast και τον ελληνικό οργανισμό Τουρισμού. Ήταν όμως απογοητευμένες από την κατάσταση της Ελλάδας και τον τρόπο που αντιμετώπιζαν την χώρα τα διεθνή ΜΜΕ.

Κάπως έτσι, κατέληξαν σε ένα επιχειρηματικό πλάνο και αποφάσισαν να δοκιμάσουν τις δυνάμεις τους με μία ελληνική εταιρεία μόδας σχετική με τη χειροτεχνία των νησιών. Πήρε το όνομά της από τον Δία και την Διώνη, που μαζί απέκτησαν την Αφροδίτη."


@ymrestiekema

Διάσημα μοντέλα οίκων υψηλής ραπτικής, πρωταγωνίστριες σε πολλά εξώφυλλα περιοδικών, όπως η Josephine Skriver, η Ymre Stiekema, η Antonina Petkovic, η Karlina Caune, με χιλιάδες followers στα social media παράλληλα με την δουλειά τους συνδύασαν μίνι διακοπές και περιήγηση στην όμορφη αρχόντισσα των Κυκλάδων και φυσικά μέσα από τις προσωπικές και επαγγελματικές τους φωτογραφίες διαφήμισαν την Σύρο παγκοσμίως.

@josephineskriver

@karlinacaune

@antoninapetkovic

Τι να ευχηθούμε στη συνέχεια; Μα περισσότερες εταιρείες να προτιμήσουν το νησί μας και βέβαια ασταμάτητη αναγνώριση και καταξίωση της Σύρου παντού. Γιατί η ομορφιά, η ποιότητα και η αρχοντιά  έχουν όρια;
Tags: ,

Syros Agenda - Οδηγός ψυχαγωγίας για τη Σύρο

Το Syros Agenda δε φέρει καμία ευθύνη για πιθανή τροποποίηση του προγράμματος. Bookmark and Share Print Friendly and PDF Print Print Friendly and PDF PDF Άδεια Creative Commons