Η ψηφιακή καμπάνια #DiscoverSyros που θα απογειώσει τουριστικά την Σύρο



Ξεκινά σύντομα η ψηφιακή καμπάνια #DiscoverSyros από την ελληνοαμερικανίδα Katherine Banks, Destination Marketer και Social Media Specialist, όπως αναφέρει η ίδια στην ιστοσελίδα της www.travelinggreek.com στην οποία καταγράφει τα ταξίδια και της εμπειρίες της.

Η ψηφιακή καμπάνια θα τρέξει από 28 Σεπτεμβρίου έως 1 Οκτωβρίου 2017 μέσω των σύγχρονων μορφών επικοινωνίας τα social media και από την ομάδα της Katherine Banks που την συνοδεύει.



Χρησιμοποιώντας τις νέες τεχνολογίες όπως blogs, vlogs, instagram, snapchat σκοπεύει να καταστήσει το νησί ως έναν από τους κορυφαίους ταξιδιωτικούς προορισμούς. Να κάνει τη Σύρο ορατή στον κόσμο όπως ποτέ άλλοτε. Να γνωρίσουν όλοι αυτό το πολιτιστικά πλούσιο νησί, την πρωτεύουσα των Κυκλάδων, άνθρωποι που αναζητούν ένα νησί με γοητεία και ιστορία.

Το #DiscoverSyros αφορά τη σύνδεση των τοπικών επιχειρήσεων και των ανθρώπων με διεθνείς τουριστικούς επηρεαστές που έχουν επίσης πάθος για κρυμμένους "πολύτιμους λίθους".

Katherine Banks
Η ίδια εξηγώντας τη λογική της καμπάνιας αυτής, αναφέρει στην ιστοσελίδα της, ότι η μητέρα της, που δεν είναι πλέον στη ζωή, ήταν από τη Σύρο και υπήρξε παντρεμένη με Αμερικάνο. Η ίδια γεννήθηκε στην Αμερική και μεγάλωσε στην Ελλάδα. Θυμάται ότι ως παιδί ερχόταν και απολάμβανε να ανεβοκατεβαίνει τα σκαλιά και να χάνεται στα σοκάκια της Ερμούπολης. Πάντα ενθουσιαζόταν από τα εξαίσια αρχοντικά στα Βαπόρια και με τον τρόπο με τον οποίο το νερό χτυπούσε πάνω σ​​τα κτίρια. Ως παιδί είχε μια σχέση αγάπης / μίσους με το νησί. Καθώς μεγάλωνε, η αναπόφευκτη επιστροφή το καλοκαίρι έγινε λιγότερο προτεραιότητα μέχρι που έγινε μια μακρινή ανάμνηση.

Πολλά χρόνια ασχολούμενη στην Ταξιδιωτική Βιομηχανία και γυρίζοντας όλο τον κόσμο είχε λησμονήσει το νησί για πολύ καιρό, όμως πάντα ήξερε ότι θα επέστρεφε, στο μικρό νησί που η μητέρα της αγαπούσε τόσο πολύ.

Αρχικά ασχολήθηκε με το γράψιμο, αλλά αργότερα την κέρδισε το Destination Marketing και τα Social Media. Όσο αυξανόταν οι επιτυχίες της θεώρησε σκόπιμο να φτιάξει μια μεγάλη ομάδα δημιουργών περιεχομένου για να έρθουν να γνωρίσουν τη Σύρο, την πρωτεύουσα των Κυκλάδων.

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη Kat Von B (@travelinggreek) στις


Ψάχνοντας το, διαπίστωσε ότι δεν δινόταν η ίδια έμφαση στον τουρισμό όπως σε άλλα Ελληνικά νησιά και έτσι σε ένα επαγγελματικό ταξίδι στην Αθήνα αποφάσισε να πεταχτεί απρογραμμάτιστα στη Σύρο. Το νησί ήταν ακριβώς το ίδιο όπως το θυμόταν. Ξαφνικά συνειδητοποίησε πως ένοιωθε η μητέρα της όταν περιέγραφε το νησί της παιδικής της ηλικίας επειδή το νησί της παιδικής της ηλικίας ήταν πάντα μέσα στην καρδιά της.

Μέσα σε πέντε λεπτά αποφάσισε να φέρει τους δημιουργούς περιεχομένου και να δημιουργηθεί έτσι η καμπάνια #DiscoverSyros.

Ο Σεπτέμβριος πλησιάζει και το #DiscoverSyros είναι έτοιμο να ξεκινήσει.

Μείνετε συντονισμένοι και προς το παρόν συνδεθείτε στα διαθέσιμα social media της καμπάνιας #DiscoverSyros που είναι:
www.facebook.com/discoversyros


Η Katherine Banks συχνά δημοσιεύσει στους λογαριασμούς της στα social media, άρθρα μας και την ευχαριστούμε πολύ! Όλοι μαζί προσπαθούμε να αυξήσουμε την δημοτικότητα και την επισκεψιμότητα στη Σύρο.

Σας περιμένουμε από 28 Σεπτεμβρίου έως 1 Οκτωβρίου 2017 να πετάξουμε ψηλά και να πλημμυρίσουμε το διαδίκτυο με Σύρο!
Tags: ,

Syros Agenda - Οδηγός ψυχαγωγίας για τη Σύρο

Το Syros Agenda δε φέρει καμία ευθύνη για πιθανή τροποποίηση του προγράμματος. Αν σας άρεσε αυτό που διαβάσατε, διαδώστε το. Ευχαριστούμε! Bookmark and Share Print Friendly and PDF Print Print Friendly and PDF PDF Άδεια Creative Commons

Σχετικά με τα σχόλια

Το syrosagenda.gr σέβεται όλες τις απόψεις, αλλά διατηρεί το δικαίωμά του να μην αναρτά υβριστικά σχόλια και διαφημίσεις. Τα σχόλια απηχούν αποκλειστικά τις απόψεις των αναγνωστών.