4ο Διεθνές Θερινό Σχολείο Digital Marketing στην Σύρο (30/6-5/7/2016)

4o Διεθνές Σχολείο Ηλεκτρονικής Επιχειρηματικότητας eBiz2016
Θέμα: Digital Marketing

Το Πανεπιστήμιο Αιγαίου διοργανώνει το 4ο Διεθνές Θερινό Σχολείο Ηλεκτρονικής Επιχειρηματικότητας (http://ebizsummerschool.com). Φέτος το eBiz2016 έχει ως βασικό του θέμα το Ψηφιακό Μάρκετινγκ.

Παρακολουθώντας το eBiz2016 θα αποκτήσετε τις απαραίτητες δεξιότητες για την αποτελεσματική προσέγγιση των διαδικτυακών πελατών μέσω παρουσίασης βέλτιστων στρατηγικών μάρκετινγκ και πρακτικής εφαρμογής.

Οι θεματικές ενότητες του eBiz2016 (διαλέξεις & πρακτικές ασκήσεις) είναι:
  • Web marketing essentials (Βασικές έννοιες: Display, Google, Social & Email advertising)
  • Mobile marketing (Mobile apps, location-based marketing)
  • Search Engine Optimization (SEO & ASO for websites and mobile apps)
  • Social Media Marketing (Social community building strategy & action)
  • Digital & Social Media Channels (Landing properties: websites, mobile apps, the value for money)
  • Social media advertising (Facebook, Twitter and LinkedIn advertising)

Το 6ήμερο Θερινό Σχολείο απευθύνεται σε:
• Φοιτητές (Προπτυχιακούς & Μεταπτυχιακούς) και νέους επιστήμονες.
• Επιχειρηματικά στελέχη και συμβούλους επιχειρήσεων.
• Οποιονδήποτε επιθυμεί να ενισχύσει περαιτέρω τις θεωρητικές και πρακτικές του δεξιότητες στον τομέα της ηλεκτρονικής επικοινωνίας.

Εγγραφείτε μέχρι 30 Απριλίου για να εκμεταλλευτείτε τις μειωμένες τιμές!

Για περισσότερες πληροφορίες επισκεφθείτε:

eBiz2016: 30 Ιουνίου – 5 Ιουλίου, Ερμούπολη, Σύρος
Tags: , , , ,

Syros Agenda - Οδηγός ψυχαγωγίας για τη Σύρο

Το Syros Agenda δε φέρει καμία ευθύνη για πιθανή τροποποίηση του προγράμματος. Αν σας άρεσε αυτό που διαβάσατε, διαδώστε το. Ευχαριστούμε! Bookmark and Share Print Friendly and PDF Print Print Friendly and PDF PDF Άδεια Creative Commons

Σχετικά με τα σχόλια

Το syrosagenda.gr σέβεται όλες τις απόψεις, αλλά διατηρεί το δικαίωμά του να μην αναρτά υβριστικά σχόλια και διαφημίσεις. Τα σχόλια απηχούν αποκλειστικά τις απόψεις των αναγνωστών.